Vánoční coursing v Brně

14.12.2009 16:34

20.12. Jsme byli na Vánočním coursingu v Brně - Dvorské. Už večer před tréninkem začalo pořádně přituhovat, takže jsem vzala do auta raději o deku navíc. Vyplatila se. Na teploměr jsem se sice nedívala, ale podezřelé to začalo být už když jsem se lepila k brance.

Jelikož to byl vánoční coursing, tak se taky dávali a dostávali dárečky. Každý přinesl tolik dárků kolik má psů, takže se zakrátko u registrace nasbírala kupa voňavých dobrot pro pejsky.

Než proběhla registrace  a příprava na trénink, psi se vyřádili na přilehlé louce. Raistovi jsme zvolili krátkou dráhu se začátečníkama, přeci jen jsem si nebyla úplně jistá jak bude běhat na sněhu. Ovšem kluk překonal mé očekávání a běžel skutečně nádherně :-) 

Běželi jsem jako třetí a další nadějná coursingová doga Guliver Regia Uttis jako první, takže jsme vzali kluky vydýchat na pole. Což ovšem kluci pojali jako skvělou příležitost ke hře, ale aspoň se vylítali. Taky se projevili v rámci celého den jako solidní rasisti, protože ostatní psy dost ignorovali a okusovali se navzájem :-D Přeci jen málokdy mají možnost si hrát s partnerem stejné velikosti, tak si asi chtěli užít do zásoby.

Poučena z minula jsem Raista po procházce pořádně zababušila do dek a zavřela v autě, aby si odpočinul. Druhý běh si kousek zaběhla i panička, přeci jen je coursing týmovej sport. Běhají pejsci, běhají i pánikové. Raista rozhodilo nečekané zastavení střapce a stratil o něj zájem, takže i když se rozběhl, tak Raist už běžel ke mně. Je fakt, že běžel krásným sprintem :-) Takže jsem běžěla za ním a navedla ho na střapeček. Naštěstí se chytnul a doběhnul ukázkově. To jen panička v tom mrazu už nemohla popadnout dech, jak se snažila být u něho co nejrychleji a pochválit ho.

Pak jsme ještě vzali dogy si chvilku pohrát a pak domů, psi už byli taky unavení a my zmrzlí.

V průběhu dne byli od účastíků ale i moc hezké hlášky. Stepujeme, mrzneme, a holka se rozhlídne a prohlásí: "Jo, tady je vidět, že se sešli samí blázni. Který normální človek by v tomhle počasí byl tolik hodin venku jen aby se pes vyběhal. " Případně jiná prognóza: "Zítřejší zprávy. Ve Dvorské našli přes 60 zmrzlých lidí a psů".

Celkově to byl krásný den a my i psi jsme si ho opravdu užili.

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode